Skip to main content

Dat dit ek is

Fotograaf: Hanna Jacobs



As deel van ons huwelikseremonie op die 6de Desember, het ons die volgende liefdesverklarings aan mekaar voorgelees:

Matilda:

My George

Dat dit ek is
wat op 'n dag verdwaal het -
so het ek gedink-
en voor 'n deur beland het
wat net so effens oopgestaan het.
Dat ek met die oopstoot daarvan
myself bevind het in die kamers van jou siel.

Daar waar kosbaarhede oor baie jare
versamel is, bewaar is, waardeer is.

Dat dit ek is
wat kon blaai deur jou woorde;
kon warmte vind onder die klank van jou stem;
kon drink van jou wysheid.

Dat dit ek is wat kon tuiskom in jou liefde.

En vandag,
waar ons hier staan
met ons voete op die grond
van hierdie nuwe, ou-ou plek
wil ek dit alles vir jou wees:
veiligheid,
inspirasie,
warmte,
wysheid,
liefde.

As jou lewensmaat en anam cara wil ek nou saam met jou uitloop-
ons siele wyd-oop na die lewe en die wêreld;
wil ek saam met jou tot seën wees vir hierdie aarde.

My George,
ek het jou lief.
Dit sal altyd so wees.
En die wonder sal bly:
Dat dit ek is.


George:

My M, 

Soms, vroegoggend,
klink die treurige veraf roep
van die Swart Koekoek*
daar van die rivier se kant af op.
Hoor jy op ‘n dag die wyfie raas
kan jy verstaan
waarom hy
aanhoudend sê
dat hy so sad is.

Wanneer ek by jou is
voel ek nie
om soos die Swart Koekoek te roep nie.

My liefde vir jou
is ‘n Swartkop Wielewaal*-liefde.
Met note
wat soos helder druppels
in ‘n skoon poel val
wil ek verkondig
dat doodgewone werfdae
besondere geleenthede
en ronde stiltes
in sagte goudgeel vere toegedraai is.

Daar waar ek op my tak sit
en my note laat rol
sal ek nie omgee
as iemand nader staan
om die plek van die klank te sien nie.
Ek sal vrypostig sing
asof dit die natuurlikste ding
in die wêreld is.
En dit is.

Want in die nes waar ek bly
is jy.


* Roep van: - Swart Koekoek
                    - Swartkop Wielewaal






Comments

Popular posts from this blog

Vanuit Die Restory - Gesprekke Tussen Reisgenote (66)

  Retreat   Die Gesprek  Elemente Uit Die Gesprek  Musiek Met ons liefde. George & Matilda 

Vanuit Die Restory - Gesprekke Tussen Reisgenote (99)

  'n Duisend Hande Die Gesprek Elemente Uit Die Gesprek ~ ❖ ~ "Until one is committed, there is hesitancy, the chance to draw back, always ineffectiveness. Concerning all acts of initiative [or creation] there is one elementary truth, the ignorance of which kills countless ideas and splendid plans: that the moment one definitely commits oneself, then Providence moves too.  All sorts of things occur to help one that would otherwise never have occurred. A whole stream of events issues from the decision, raising in one’s favor all manner of incidents and meetings and material assistance which no man would have believed would have come his way." W.H. Murray, Skotse ontdekkingsreisiger ~ ❖ ~ Cause of Death Uitstalling Ariana in vervoering  Musiek Wanneer jy dinge nie so krampagtig probeer beheer nie, jou oorgee aan die vloei van gebeure en oop is vir die onverwagte, kan jy saam met Ian McKellen sing. Ian McKellen gee nie om saam met wie hy sing nie, solank hy dit net kan doen.

Vanuit Die Restory - Gesprekke Tussen Reisgenote (95)

Stil In Die Gemaal Die Gesprek Elemente Uit Die Gesprek Musiek In opera kry mens dikwels hierdie stiltes vervleg met 'n veel onstuimiger agtergrond. Lied aan die Maan  van Antonin Dvorak is 'n mooi voorbeeld. Met liefde. En die begeerte dat dit iets van God se groot liefde reflekteer. George & Matilda